Op 23 maart 2015 vond in de herberg van het Limburgs Openluchtmuseum Eynderhoof in Nederweert-Eind voor de derde keer de Avond van de Limburgse Molen plaats. Deze informatiebijeenkomst werd georganiseerd door de Molenstichting Limburg in nauwe samenwerking met Job Gerlings, social media expert en communicatieadviseur voor De Hollandsche Molen en BankGiro Loterij Molenprijs. 

Workshop

Tijdens de Avond van de Limburgse Molen 2015 informeerden we u door middel van een workshop over gebruik en inzet van social media voor molenaars en moleneigenaren in de provincie Limburg. Dus hoorbaar en zichtbaar zijn voor iedereen die wil genieten van alles wat er op uw molen gebeurt. De workshop was praktisch van aard en erop gericht dat de deelnemers na de workshop zelf aan de slag konden gaan met Facebook, Twitter en YouTube.

Wilt u de presentatie van deze avond nog eens bekijken? Download deze dan hier: Presentatie Social media - Job Gerlings, JMG Marketing (PowerPoint)